WAŻNE:W przypadku braku możliwości uzyskania połączenia telefonicznego, istnieje możliwość przesłania zapytania lub zgłoszenia usterki-awarii na podane wyżej e-maile bądź przesłanie informacji poprzez sms.
POGOTOWIE AWARYJNE „Remondis" Dni robocze w godz. 15:00-7:00 Dni wolne od pracy całodobowo Tel. kom. 603 103 134 Tel. stacjonarny 89 527 37 71
DYŻURY Prezes Zarządu i Pełnomocnicy Zarządu przyjmują interesantów w każdy poniedziałek (oprócz dni świątecznych) w godzinach 14:00 – 15:45 w siedzibie Spółdzielni – sekretariat, pokój nr 101. Spotkania należy umówić pod numerem tel. 89/523-03-01, podając swoje dane i temat sprawy.
Numery kont bankowych
Numery kont bankowych – każdy mieszkaniec dokonuje wpłaty czynszu na swoje indywidualne konto.
Zachęcamy do zakładania e-kartoteki –bieżący podgląd na swoją kartotekę mieszkaniową, otrzymywanie zawiadomień o zmianie opłat za mieszkanie, rozliczeń wody, centralnego ogrzewania lub podawanie e-maila w celu możliwości przesyłania zawiadomień, odpowiedzi na pisma. Korzyści: szybszy i łatwiejszego dostęp do swojego salda i rozliczeń. Obniżenie kosztów wysyłania pism drogą tradycyjną (osoby posiadające adresy poza zasobami administrowanymi przez Spółdzielnię będą miały wprowadzoną dodatkową opłatę za wysyłanie korespondencji nadawanej na poczcie) W tym celu należy kontaktową się z biurem obsługi mieszkańca, telefony: 89 523 03 13, 89 523 03 14 lub na e-mail: gm@osm.olsztyn.pl